Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Anketa

Líbí se Vám náš nový web?

Celkem hlasů:
292
Hlasování začalo:
19. 6. 2015
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností

Mobilní verze

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Upozornění MěÚ Tišnov - úprava režimu odbavení

Typ: ostatní
Úprava režimu odbavení na Odboru stavebního řádu a územního plánování na MěÚ Tišnov

Z technických a personálních důvodů došlo od 14. 9. 2020 k úpravě režimu odbavení na Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování MěÚ Tišnov. Pokud klient dospěje k rozhodnutí, že nemůže svoji věc řešit písemnou formou, ale musí na odboru vykonat osobní návštěvu, je nezbytné rezervovat si přesný termín a čas schůzky, kdy bude příslušným pracovníkem očekáván. V případě nepřítomnosti se pracovníci odboru vzájemně zastupují. Rezervační systém je dostupný na adrese https://www.tisnov.cz/urad/rezervacni-system . Rezervaci schůzky lze na stejném místě také zrušit, a uvolnit tak termín jinému klientovi. Písemná podání nebo ústní podání do protokolu je možné učinit osobně každý pracovní den v rámci úředních hodin podatelny. Písemné podání je možné vhodit do schránky na budově MěÚ, nám. Míru 346. Doručování písemností lze v souladu s právními předpisy učinit prostřednictvím poštovní přepravy, nebo elektronicky do datové schránky města Tišnov, IDDS: qzjbhat, nebo na elektronickou adresu podatelny epodatelna@tisnov.cz, podrobnosti na https://www.tisnov.cz/urad/elektronicka-podatelna.


Vytvořeno: 17. 9. 2020
Poslední aktualizace: 17. 9. 2020 12:27
Autor: Správce Webu